Forsterk dine tekniske og praktiske ferdigheter ved å jobbe direkte med banebrytende teknologi og samarbeidspartnere
Akselerer både karriere og læring ved hjelp av tverrfaglig problemløsing
Kjemp på toppidrettsnivå for å sikre pallplasseringer blant verdens beste universiteter ved å realisere egenutviklede systemer
Jobb direkte med noen av Norges ledende bedrifter og knytt kontakter på tvers av fagområder
Fyll sommeren med konkurranser på Formel-1-baner som Red Bull Ring og Hockenheimring
Som Prosjektleder har du som hovedoppgave å lede organisasjonen med målet om å forbli et stabilt og ledende Formula Student lag, blant noen av de beste universitetene i verden.
I denne rollen har du ansvar for å overvåke prosjektets fremdrift og sikre at teamet arbeider effektivt for å nå sine mål. Du lager prosjektplaner, følger opp fremdrift og styrer daglige operasjoner. I tillegg balanserer du behov og aktiviteter på tvers av teamets grupper, sikrer god kommunikasjon og arbeider for kostnadseffektive prosesser. Videre samarbeider du tett med noen av organisasjonens største interessenter for å fasilitere partnerskap og administrere ressurser.
Som Nestleder støtter du Prosjektleder og Styret med å sikre at organisasjonen fungerer effektivt og produktivt. I denne rollen er du en viktig støttespiller som hjelper til med å følge opp ulike oppgaver og bidrar til å opprettholde et produktivt og motivert teammiljø. Du har også HR-ansvar, der du aktivt bidrar til teamets trivsel og samhandling. Videre har du fleksibilitet til å ta ansvar for områder som samsvarer med dine interesser, som økonomistyring eller sponsorarbeid.
Som Head of Finance i Revolve NTNU har du hovedansvaret for å sikre organisasjonens økonomiske stabilitet. Du vil håndtere regnskap, fakturering og budsjett, samtidig som du sørger for god økonomisk planlegging og oppfølging. Rollen innebærer tett samarbeid med gruppenes ledere for kjøp og fakturering, og du vil ha en sentral rolle i å sikre effektiv ressursutnyttelse for å oppnå det beste sluttproduktet.
Som Head of Marketing i Revolve NTNU er du både Styremedlem og gruppeleder for Markedsgruppen. Markedsgruppen har ansvar for ekstern kommunikasjon; inkludert sosiale medier, foto- og videoproduksjon, karrieredag, arrangementer og oppfølging av sponsorrelasjoner. Du vil ha en operativ lederrolle hvor du er ansvarlig for å lede markedsføringen og sikre at Revolve NTNUs offentlige profil opprettholdes og styrkes.
Som Chief Mechanical Engineer vil du bidra til å forme fremtiden for Revolve NTNU fra et mekanisk perspektiv. Du vil ha ansvaret for å lede de mekaniske gruppene fra CAD-designfasen, gjennom optimaliseringer og tekniske tegninger, til produksjon og ferdigstilling av racerbilen. Gjennom konsept- og designfasen må du ha oversikt over hele racerbilen, og sørge for at de viktigste design-beslutningene som tas er i tråd med det overordnede konseptet. Du vil også spille en sentral rolle i å sikre sømløs kommunikasjonen på tvers av avdelingene.
Som Head of Production er du ansvarlig for å legge til rette for en produksjon av racerbilen. Dette innebærer å sørge for at deler produseres med tilstrekkelig kvalitet og til rett tid. Bestilling av nødvendige materialer, oppfølging av produksjonslinjer og planlegging av montering er noen av de mange oppgavene du vil ha. Du er også ansvarlig for verkstedet, inkludert å sikre at HMS-instruksjoner følges, samt opprettholde riktig funksjonalitet på alt utstyr i verkstedet.
I tillegg til produksjonsansvaret vil du få erfaring med å lede et stort tverrfaglig prosjekt, lære viktigheten av god kommunikasjon på tvers av grupper og veilede medlemmer for å sikre et velfungerende team.
Software spiller en avgjørende rolle i utviklingen av racerbiler, og gir Revolve NTNU en konkurransefordel gjennom simulering, støttesystemer for ytelse, dataanalyse og live-telemetri. Som Chief Software Engineer vil du være ansvarlig for å forene teknologi, strategi og menneskelige ferdigheter for å støtte utviklingen og testing av vår autonome Formula Student-racerbil, klar til å konkurrere mot de beste Formula Student-teamene i verden.
Vi søker en resultatorientert og dedikert Chief Electrical Engineer til å bli med i teamet vårt i Revolve NTNU. Som Chief Electrical Engineer vil du ha ansvar for all elektronikk i bilen og spille en nøkkelrolle i utviklingen av banebrytende teknologi, inkludert egenutviklet batteripakke, toppmoderne egenutviklede kretskort (PCB) og avansert embedded software. Som styremedlem vil du også ha en fremtredende rolle i å forme organisasjonens retning og bilens konsept.
Som Group Leader Drivetrain vil du være ansvarlig for å lede utviklingen, produksjonen og monteringen av in-wheel komponentene. Dette inkluderer bremser og pedaler, uprights og hubs, girkasse, mekanisk motordesign og kjølesystemet. Du vil få omfattende kunnskap innen metallproduksjon, design for produksjon og design for pålitelighet.
Å være Group Leader Drivetrain gir deg et variert og dynamisk prosjektår. Du får muligheten til å teste lederferdighetene dine samtidig som du lærer å designe kjørekritiske system, med optimalisering for både vekt og stivhet.
Som Group Leader Aerodynamics er du ansvarlig for design og produksjon av bilens aerodynamikk. Dette innebærer å lede et team som utelukkende fokuserer på å øke bilens ytelse. Under design- og konseptfasen vil du utforme det overordnede aerodynamiske konseptet basert på bilens helhetlige design, karosseriets utforming og vehicle dynamics -konseptet.
Å være gruppeleder for Aerodynamics-gruppen gir deg et variert og dynamisk prosjektår. Du får muligheten til å teste lederferdighetene dine samtidig som du lærer grunnleggende prinsipper for vehicle performance og design av racerbiler.
Som Group Leader Chassis vil du være ansvarlig for byggingen av bilens monocoque i karbonfiber. Dette betyr at du som gruppeleder vil få god kunnskap om monocoquen og alle andre systemer. Du vil ha ansvar for å bestemme retningen for karosseridesignet sammen med Chassis Designer. Dette inkluderer å avgjøre hvilke endringer som må gjøres og hvilke krav til pakking som gjelder. I tillegg vil du ha ansvar for produksjon og oppfølging av resten av gruppen. Du vil fordype deg i karbonfiber- og laminatteori, og få en unik erfaring med produksjon av en monocoque laget av karbonfiber og aluminium honeycomb. Dette gir en uvurderlig mulighet til å bygge opp kompetanse innen kompositter som få andre studenter har!
Som Group Leader Suspension vil du være ansvarlig for design og produksjon av hjulopphenget og styringssystemet. Du vil sette mål for gruppen, lede designarbeidet og organisere produksjonen. I tillegg vil du samarbeide tett med de andre mekaniske gruppene.
Å være Group Leader Suspension gir deg et variert og dynamisk prosjektår. Du får muligheten til å utvikle lederferdighetene dine samtidig som du lærer om vehicle dynamics og hvordan du designer et hjuloppheng for maksimalt veigrep.
Som Group Leader Embedded Electronics vil du lede gruppen gjennom prosessen i å lære å jobbe praktisk med design av kretskort (PCB), produksjon etter industristandard, testing og optimalisering, og til slutt integrasjon av elektronikken i bilen. Du vil ikke bare lede, men også lære mer om analog og digital kretsdesign, mikrokontrollere og FPGA-systemer, samtidig som du jobber tett med ledende selskaper som Kongsberg Gruppen, Radionor og Inission.
Som Group Leader Powertrain har du ansvar for design og produksjon av alle høyspentsystemer i bilen. Din hovedoppgave vil være å ha en oversikt og klar plan for hvordan året skal utvikle seg, samtidig som du hjelper gruppen din med organisatoriske oppgaver som bestillinger, økonomi, sponsorer, planlegging og deltakelse på møter med Styret og andre gruppeledere. Som gruppeleder vil du ha muligheten til å påvirke beslutningene som Revolve NTNU tar i løpet av prosjektåret. Etter et år som Group Leader Powertrain vil du ha erfaring både som leder og kollega, samt dypere innsikt i bilens tekniske løsninger.
Som Group Leader Data Engineering vil du lede et fleksibelt software-utviklingsteam for å sørge for at organisasjonen får tilgang til riktig data under Formula Student-konkurranser, slik at informerte beslutninger kan tas og organisasjonen kan oppnå suksess.
Som Group Leader Autonomous Systems vil du lede et fleksibelt software-utviklingsteam som jobber med en avansert autonom pipeline. Stillingen gir muligheter for kandidaten til å fokusere på mer teknisk arbeid eller prosjektledelse, avhengig av hvordan gruppen er strukturert.
Som Group Leader Control Systems vil du lede et softwareutviklingsteam med et bredt spekter av mulige fokusområder, og ha direkte innvirkning på ikke bare den manuelle ytelsen til racerbilen, men også dens autonome evner. Stillingen tilbyr muligheten for både teknisk arbeid, hovedsakelig innen kontroll, estimering, modellering og simulering eller kjøretøyanalyse, samt prosjektledelse.
Som Sponsorship Manager i Revolve NTNU er din hovedoppgave å sikre sponsorer, både gjennom å opprette nye samarbeid og ved å videreutvikle relasjonene med eksisterende sponsorer. Dette innebærer å kontakte selskaper, presentere Revolve NTNU på telefon, karrieredager, messer og å forhandle sponsoravtaler. Med en sponsorportefølje på rundt 100 selskaper, inkludert ledende aktører som Kongsberg Gruppen, Statkraft, Energima og Tomra, vil du spille en avgjørende rolle i å sikre organisasjonens finansielle grunnlag.
Denne rollen kan tilpasses dine interesser og styrker, og kan inkludere en eller flere av følgende oppgaver som enten art direction, fotografi og videoredigering, sosiale medier, PR eller grafisk design. Du vil være en nøkkelperson i å formidle Revolve NTNUs arbeid og verdier på en kreativ og profesjonell måte.
Som Content Creator i Revolve NTNU er du ansvarlig for å produsere/overse visuelt og skriftlig innhold som styrker organisasjonens profil og kommunikasjon. Rollen innebærer å skape engasjerende innhold til sosiale medier, nettsider og arrangementer, og du vil være en nøkkelperson i å formidle Revolve NTNUs arbeid og verdier på en kreativ og profesjonell måte.
Som Vehicle Dynamics-ingeniør i Revolve NTNU vil du være ansvarlig for det mekaniske vehicle dynamics-designet og være en del av Suspensiongruppen. Resten av den mekaniske avdelingen vil designe delene sine rundt hjulopphengsgeometrien bestemt av deg. Arbeidet ditt vil være direkte knyttet til bilens ytelse, noe som gjør stillingen svært innflytelsesrik på det overordnede designet.
Du vil utvikle verktøy i MATLAB/Python for å finne optimal hjulopphengskinematikk og -dynamikk (dekkbevegelser i forhold til chassis og bakken), basert på sensor data fra konkurranser og testing. Du vil også ha ansvar for å lage testplaner for mekanisk finjustering av bilen, i tillegg til å jobbe tett med sjåførene for å identifisere mulige ytelsesforbedringer under testing. Dette innebærer kommunikasjon med flere grupper for å sikre maksimal ytelse.
Stillingen som Vehicle Dynamics-ingeniør er perfekt for noen som er klar til å utfordre seg selv og virkelig se hvor mye som kan oppnås i løpet av én Formula Student-sesong. Stillingen krever komplett dedikasjon til prosjektet, og er sett på som en av de mest avanserte mekaniske stillingene i Revolve. Det er forventet at du bruker mesteparten av tiden din til å lese og lære vehicle dynamics-teori fra dag én, da dette er et stort fagfelt som ikke undervises på NTNU. Stillingen gir også gode muligheter for jobb i profesjonell motorsport, som Formel 1.
Som ansvarlig for Aerodynamic Simulation & Validation vil du ha ansvar for å utvikle CFD-simuleringsoppsettet i STAR-CCM+, samt validere det ferdige designet. Du starter arbeidet før sommeren for å lære så mye som mulig om CFD og aerodynamisk teori for å forberede deg til designfasen. Gjennom testperioden vil du lage testplaner for å validere den aerodynamiske ytelsen, slik at simuleringsnøyaktigheten kan forbedres. Under designfasen vil du opprettholde høy simuleringskvalitet og foreslå forbedringsområder for designerne som designer selve vingepakken. Om våren deltar du i produksjonen av vingepakken.
For de som virkelig ønsker å lære aerodynamikk, fluidmekanikk og CFD, er dette riktig stilling. Stillingen er betraktet som en av de mest teoretisk krevende rollene i den mekaniske avdelingen, som gjør den perfekt for deg som er interessert i avansert teori.
Som Aerodynamisk Designer vil ditt ansvar være å designe og tilpasse vingepakken til det nye monocoque-designet, samt levere nødvendig data til Vehicle Dynamics ingeniøren tidlig i konsept- og designfasen. Du vil tilbringe mye tid sammen med Group Leader of Aerodynamics for å fastsette retningen for aerodynamikken og maksimere ytelsen til 2026-bilen. For våren 2026 vil du delta i komposittproduksjonen av den aerodynamiske pakken sammen med resten av gruppen. Du vil jobbe med CAD-programvaren Solidworks og utføre CFD-simuleringer i STAR-CCM+.
Som Chassis Designer vil du være ansvarlig for å designe den nye monocoquen i CAD. Du vil også ha ansvaret for å koordinere plassering av komponenter sammen med Group Leader Chassis. I begynnelsen av design- og konseptutviklingsfasen vil du utforme karosseriet i tråd med regelverket, vehicle dynamics-krav og aerodynamiske prinsipper, med målet om å maksimere kjøretøyets ytelse. På våren vil du reise til Kongsberg sammen med resten av Chassis for å produsere monocoquen i karbonfiber. Her vil du lære hvordan man produserer komposittkomponenter for høy ytelse.
I rollen som Inverter Developer vil du jobbe med å designe hjertet av bilen. Inverteren tar likestrøm (DC) fra batteripakken og, ved hjelp av MOSFET-er, konverterer den til vekselstrøm (AC) for å drive de 20 kRPM motorene. Dette systemet er en av de viktigste delene i Revolves Formula Student-bil.
Denne stillingen gir en utmerket mulighet til å få praktisk erfaring og ekspertise i håndtering av komplekse elektriske systemer, som FPGA-er og kraftelektronikk. Du vil få jobbe praktisk med avanserte teknologier, feilsøke problemer og delta i utviklingen av banebrytende løsninger innen kraftelektronikk. Gjennom samarbeid med våre dyktige teammedlemmer vil du lære å optimalisere energieffektivitet, redusere elektromagnetiske forstyrrelser og sikre sømløs drift av inverteren i bilen.
Som Accumulator Responsible vil du lede utviklingen av vår neste batteripakke med nye battericeller, som representerer et betydelig steg fremover for bilens ytelse og effektivitet. Arbeidet ditt vil være kjernen i bilens kraftsystem og krever innovativt design, grundig ingeniørarbeid og tett samarbeid med andre team. Denne stillingen er ideell for personer med en lidenskap for energilagringssystemer, høyspentsystemer og banebrytende batteriteknologi. Rollen gir en unik mulighet til å jobbe med energilagringsløsninger og å gjøre en varig forskjell for bilens konkurranseevne.
Torque Vectoring-ingeniøren er ansvarlig for utviklingen av algoritmen for 4-hjulsdrift, som utnytter fordelene ved uavhengige motorer inni hvert av hjulene. Ved å fordele forskjellige krefter til hvert hjul 400 ganger per sekund forbedrer algoritmen kjøretøyets svingeevne ved å øke dekkets grep og responsivitet, samtidig som den tilbyr traction control under akselerasjon og bremsing. Denne stillingen gir også mulighet til å fordype seg i state estimation for bilen, hvor data fra mer enn 100 sensorer brukes for å nøyaktig bestemme bilens tilstand til enhver tid.